ראה"מ בנט על הפשיעה הערבית: "נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים"

בנצי לייזרוביץ 3 Comment on ראה"מ בנט על הפשיעה הערבית: "נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים"

ראש הממשלה בנט ביקר יחד עם השר לביטחון פנים בר לב והמפכ"ל שבתאי במטה המחוז של המשטרה בתל אביב, שם סקר את הנשקים הרבים שנתפסו במבצע "אושן" במגזר הערבי, במהלכו הוחדר סוכן ערבי לפני כשנה ללב הפשיעה הערבית והצליח להפיל עשרות סוחרי נשק גדולים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי), במטה המשטרה במחוז תל אביב, יחד עם השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי, לאחר השלמתו של מבצע "אושן" לתפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית.

במהלך הביקור הציג מפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, לרה"מ בנט את עשרות אמצעי הלחימה שנתפסו במבצע.

רה"מ ברך את משטרת ישראל ואת כלל העוסקים במלאכה על הישג חסר תקדים בתוצאות המבצע, ועל פעילותם יוצאת הדופן של מאות השוטרים שהביאה להפללת 78 סוחרי אמל"ח בכירים בחברה הערבית.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בהצהרה לתקשורת: "לכל העוסקים במלאכה – כל הכבוד לכם. אני רואה פה לא רק יוזמה, תחבולה ותקיפות. מאחורי כל נשק פה ראיתי גם כמה חיי אדם הצלתם. אתם מצילים בעבודה הזו חיים של אזרחי ישראל, זו עבודה קדושה".

בנט הוסיף, "משטרת ישראל השלימה הבוקר את מבצע "אושן" – מבצע בהיקף חסר תקדים לתפיסת כלי נשק ואמצעי לחימה במגזר הערבי. מדובר באחד המבצעים המתוחכמים והנועזים, ואני רוצה שוב לשבח את המפכ"ל, את שר הבט"פ, את מפקד המחוז ואת כל השותפים לתהליך. רק התחלנו".

בנט ציין כי "בחודשים האחרונים משטרת ישראל פועלת בכל הזירות, בנחישות ובתחכום, בכלים רבים, עם החדרת סוכנים לתוך ארגוני הפשיעה, ומתוכם – מתוך לב הפעילות – לפגוע במי שצריך. לאזרחי ישראל הערבים אני רוצה לומר: מגיע לכם ביטחון אישי. לכן, אנחנו כאן פועלים ונמשיך לפעול".

בנט פנה לפושעים במגזר הערבי ואמר, "לפורעי החוק בחברה הערבית, שמטילים אימה הן על ערבים והן על יהודים – אנחנו לא נוותר, אנחנו לא נרפה. אנחנו רואים אתכם, אנחנו נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים ועד אחרון העבריינים שמטילים אימה על הסדר הציבורי. אנחנו נבוא איתכם דין וחשבון, אנחנו נעמיד אתכם לדין, ואתם תשלמו".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    את הפשיעה במגזר הערבי יכולים להכניע רק שוטרים ערביים, שמוכנים להתגייס למשטרה רק את יש להם גיבוי מהקהילה בתוכה הם חיים – וזאת תגיע רק כשהמנהיגים של הקהילה יפסיקו את מסע הד'לגיטימציה של משטרת ישראל ויפסיקו להסמן את את המלחמה בפשע כ"שתוף פעולה" עם האוייב הציוני.

  2. 2

    ומאיפה יסבסדו את הנשק לטרור הבא? מהתקציב של בנט..

  3. 1

    לפני הפשיעה במגזר הערבי, שקודם ידברו על הפשיעה במגזר הממשלתי!